Gyakran Ismételt Kérdések
1. Rendelés elküldése után mikorra várhatom a csomagom érkezését?
- A csomag elküldését követően automatikus email üzenetben értesítjük Önt, hogy csomagja kiszállítás alatt van, a kézbesítés határidő 1-2 munkanap a feladást követően.
2. Megadhatom-e, hogy milyen időpontban tudom átvenni a rendelésemet?
- Nem, de a futárral a kézbesítés napján fel tudja venni a kapcsolatot.
- A csomag feladásakor a GLS emailben értesíti a Önt, hogy következő munkanapon a csomagja kiszállításra kerül. A kiszállítás napjának reggelén újabb értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
3. Hogyan tudok fizetni?
- Személyes átvétel esetén készpénzben, kiszállítás esetén előreutalással, vagy utánvéttel (készpénzben, vagy bankkártyával) a futárnál.
4. Mennyi a szállítás költsége?
- A szállítsái díj 1590 Ft.
5. Ha nem lett jó a termék ki lehet-e cserélni, vagy vissza kaphatom-e az árát?
- Cserére vagy visszavásárlásra van lehetőség, de csak és kizárólag címkés állapotú, eredeti csomagolású termék esetében.
6. Személyesen hol és mikor tudom átvenni a rendelést?
- A megrendelt termékek előzetes időpont egyeztetés után vehetőek át (H-P: 9-18-ig), ebben az esetben szállítási díj nincs, csak készpénzzel fizetés lehetséges. Üzletünk nincs, csak a megbeszélt időpontban van lehetőség a személyes átvételre. Címünk: 2141 Csömör Nagy Sándor u. 63.
7. Mi történik, ha nem vagyok a megadott címen a csomag érkezésekor?
- A csomag feladásakor a GLS emailben
értesíti Önt, hogy következő munkanapon a csomagja kiszállításra
kerül. A kiszállítás napjának reggelén újabb értesítést kap, mely
tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát
és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén emailes értesítést kap, melyben egy linken keresztül kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, új időpontot esetleg másik szállítási címet tud megadni.
8. Kérhetem GLS csomagpontra a rendelésemet?
- GLS csomagpontra is kérheti rendelését, ezt a lehetőséget külön kiválasztani nem tudja, a megjegyzés rovatban tudja megírni nekünk.
9. Meddig és hogyan tudok változtatni a rendelésen?
- Rendelésén telefonon (+ 36 70 627 09 00) vagy emailben (rendeles@mesedivat.hu) tud változtatni, amíg csomagját át nem adjuk a futárnak.
10. Van-e lehetőség az árukészlet megtekintésére?
- Üzletünk nincsen, de előzetes időpont egyeztetés után a választott termék(ek) minden kötelezettség nélkül megtekinthetőek címünkön.
Ha ezeken felül bármilyen kérdése lenne nyugodtan érdeklődjön email címünkön: rendeles@mesedivat.hu vagy telefonszámunkon: + 36 70 627 09 00!