Ha ezeken felül bármilyen kérdésed lenne, nyugodtan érdeklődj email címünkön: rendeles@mesedivat.hu vagy telefonszámunkon: +36-70/627-0900
Ingyenes szállítás 30.000 Ft felett!
Segíthetünk? +36-70/627-0900
A csomag elküldését követően automatikus email üzenetben értesítünk, hogy csomagod kiszállítás alatt van, a kézbesítési határidő 1-2 munkanap a feladást követően.
Nem, de a futárral a kézbesítés napján fel tudja venni a kapcsolatot.
A csomag feladásakor a GLS emailben értesít, hogy következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. A kiszállítás napjának reggelén újabb értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
Bankkártyával, előreutalással, vagy utánvéttel (készpénzben, vagy bankkártyával) a futárnál.
A szállítási módok aktuális díjszabását a Szállítás menüpontban tekintheted meg.
Cserére vagy visszavásárlásra van lehetőség, de csak és kizárólag címkés állapotú, eredeti csomagolású termék esetében.
A csomag feladásakor a GLS emailben értesít, hogy következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. A kiszállítás napjának reggelén újabb értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén emailes értesítést kapsz, melyben egy linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, új időpontot vagy esetleg másik szállítási címet tudsz megadni.
Csomagpontra is kérheted rendelésed, ezt a lehetőséget a megrendelési folyamatban a szállítási módoknál tudod kiválasztani. Csomagpontos szállításhoz válaszd a GLS csomagpont, vagy Foxpost csomagautomaták lehetőséget.
Rendeléseden telefonon, a +36-70/627-0900-es telefonszámon vagy emailben, a rendeles@mesedivat.hu címen tudsz változtatni, amíg csomagod át nem adjuk a futárnak.
Ha ezeken felül bármilyen kérdésed lenne, nyugodtan érdeklődj email címünkön: rendeles@mesedivat.hu vagy telefonszámunkon: +36-70/627-0900