Menu
Kosár

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Rendelés elküldése után mikorra várhatom a csomagom érkezését?

  • A csomag elküldését követően automatikus email üzenetben értesítjük Önt, hogy csomagja kiszállítás alatt van, a kézbesítés határidő 1-2 munkanap a feladást követően.

2. Megadhatom-e, hogy milyen időpontban tudom átvenni a rendelésemet?

  • Nem, de a futárral a kézbesítés napján fel tudja venni a kapcsolatot.
  • A csomag feladásakor a GLS emailben értesíti a Önt, hogy következő munkanapon a csomagja kiszállításra kerül. A kiszállítás napjának reggelén újabb értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.


3. Hogyan tudok fizetni?

  • Személyes átvétel esetén készpénzben, kiszállítás esetén előreutalással, vagy utánvéttel (készpénzben, vagy bankkártyával) a futárnál.


4. Mennyi a szállítás költsége?

  • A szállítsái díj 1450 Ft.


5. Ha nem lett jó a termék ki lehet-e cserélni, vagy vissza kapomhatom-e az árát?

  • Cserére vagy visszavásárlásra van lehetőség, de csak és kizárólag címkés állapotú, eredeti csomagolású termék esetében.



6. Személyesen hol és mikor tudom átvenni a rendelést?

  • A megrendelt termékek előzetes időpont egyeztetés után vehetőek át (H-P: 8-19-ig), ebben az esetben szállítási díj nincs, csak készpénzzel fizetés lehetséges. Üzletünk nincs, csak a megbeszélt időpontban van lehetőség a személyes átvételre. Címünk: 2141 Csömör Nagy Sándor u. 63.

 
7. Mi történik, ha nem vagyok a megadott címen a csomag érkezésekor?

  • A csomag feladásakor a GLS emailben értesíti Önt, hogy következő munkanapon a csomagja kiszállításra kerül. A kiszállítás napjának reggelén újabb értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén emailes értesítést kap, melyben egy linken keresztül kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, új időpontot esetleg másik szállítási címet tud megadni.



8. Kérhetem GLS csomagpontra a rendelésemet?

  • GLS csomagpontra is kérheti rendelését, ezt a lehetőséget külön kiválasztani nem tudja, a megjegyzés rovatban tudja megírni nekünk.

            



9. Meddig és hogyan tudok változtatni a rendelésen?

  • Rendelésén telefonon (+ 36 70 627 09 00) vagy emailben (rendeles@mesedivat.hu) tud változtatni, amíg csomagját át nem adjuk a futárnak.



10. Van-e lehetőség az árukészlet megtekintésére?

  • Üzletünk nincsen, de előzetes időpont egyeztetés után a választott termék(ek) minden kötelezetség nélkül megtekinthetőek címünkön.


Ha ezeken felül bármilyen kérdése lenne nyugodtan érdeklődjön email címünkön: rendeles@mesedivat.hu vagy telefonszámunkon: + 36 70 627 09 00!